Flepnis feljegyzések

Ami éppen eszembe jut :o)

HTML

minőség egy ezresért és a lesben álló válaszoló

2009.02.01. 07:10 | bokember | Szólj hozzá!

te jó ég, hova jutunk. épp a port.hu-t nézegettem és rátévedt a szemem a kommentekre. és jót nevettem ezen a párbeszéden:

tom991 | Válasz 2008. szept. 20. 09:24 | 10/12
DVD megjelenés: október 7.
Forgalmazó: BuFi.
Ár: 950 Ft. 4:3-as képarány, DD2.0-ás magyar és angol hang, valamint magyar felirat. Extra nem lesz.
e-batta | Válasz | Előzmény (tom991) 2008. nov. 17. 21:46 | 11/12
tegnap megvettem. Mintha szűrőn keresztül nézném, olyan halovány a kópia. Ezért az árért már elbírtam volna egy normális filmet, olyan mintha ködben ülnék, és úgy nézném meg.
tom991 | Válasz | Előzmény (e-batta) 2008. nov. 18. 11:45 | 12/12
Ezért ne a BuFi-t hibáztasd!

tehát már ott tartunk hogy valaki egy 950 forintos dvd-ről már úgy beszél hogy "ezért az árért" - ez nekem viccös. valamint tom mintegy lesben állva várta hogy valaki lekommenteljen és azonnal ugrott a válasszal, már másnap. ki az az idióta aki naponta végignézi az összes oldalt ahová bekommentelt, hónapokra visszamenőleg, hátha valaki válaszolt? nos a válasz megszületett, a neve tom991; lehet 991 van belőle azért ér rá ennyire.

 

update (márc 6.) közben rágyöttem valószínűleg valami okosság figyeli helyette. firefoxhoz is láttam ilyen extensiont ami figyeli a kommenteket. nem vagyok én tök hülye :P

A bejegyzés trackback címe:

https://bokember.blog.hu/api/trackback/id/tr73915452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása