Flepnis feljegyzések

Ami éppen eszembe jut :o)

HTML

Filmidézetek - The Dark Knight - Sötét lovag

2008.10.23. 04:52 | bokember | Szólj hozzá!

Régen nem láttam filmet ami ennyire tetszett volna, nem hiszem hogy a közeljövőben lesz még egyszer film amit háromszor is megnézek moziban két hónapon belül. Eddig csak a Buena Vista Social Club cimű zenementumot fogyasztottam kétszeresen. Igaz másodjára lélekápolási célból.

No de nevérember nem vénember a denevérember. Vajon vannak-e olyan idézetek benne amikről azonnal beugrik majd? Számomra kiemelkedő volt a végén Joker utalása a mozdíthatatlan tárgy és az ellenállhatatlan erő találkozására, még utána is wikiztem. Azért lássuk milyen idézeteket emeltek ki belőle mások. Oké, ránéztem a taglinera és megláttam a győztest. Pont ma munkahelyen éltem ezzel az idézettel, úgyhogy asszem megvan, bízvást kijelenthetem hogy a forint esésénél is biztosabban győztest hirdetek:

The Joker: "Why so serious?" /..."Let’s put a smile on that face!"/

 

 

mondjuk rögtön ahogy beirtam a cimet sejtettem, hogy Joker idézet lesz majd a győztes, Heath Ledger ott volt a szeren. Meg az ilyen filmeket amúgy is sokszor lenyúlják a rosszfiúk.

Példának okáért az első börtönös Batmanből csak a "Táncolt már az ördöggel sápadt holdfénynél?" maradt meg, szintén dzsókertől. Annál ezennel ezt ki is hozom győztesnek :)

The Joker: /Tell me something, my friend./ "You ever dance with the devil in the pale moonlight?"

Címkék: film batman sötét lovag

A bejegyzés trackback címe:

https://bokember.blog.hu/api/trackback/id/tr74727596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása